divendres, 22 de novembre del 2013

Comenius

          J'ai bien aimé mon séjour en Espagne car j'ai été  bien accueilli dans ma famille. Ils sont très gentils et j'ai vraiment adoré les activités proposées: la sortie à la maison de la marionnette, la visite du parc Guëll à Barcelone...
           On a visité aussi La Sagrada Famillia. C'est une cathédrale  moderne conçue par l'architecte catalan Gaudi. Commencée en 1882, elle sera terminée en 2026 avec les plans laissés par Gaudi qui lui est mort en 1926.
           J'ai vraiment apprécié de pouvoir aller en cours et de voir les différences dans la vie de la classe: les élèves espagnols ont plus de liberté que nous, ils parlent fort en classe, ils peuvent se lever et discuter entre eux.

Aquesta setmana a sigut molt diferent de totes les altres , per que els meus amics i jo em tingut d'acollir a uns nens o nenes d'altres paisos i els em acollit a casa nostra.
Durant tota la setmana em estat fen diferents activitats, com per exemple vam anar a veure una obra de teatre interpretada per alguns alumnes de l'institut, també vam anar a la casa de la marioneta a Ainsa. Al dia següent vam anar a visitar Barcelona i avui farem activitats i farem el concurs "Quien quiere ser millonario".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada